Átfogó, online vállalatirányítási megoldás CRM, pénzügyi kontrolling, csoportmunka támogatás és elektronikus iratkezelés funkcionalitással.
A rendszer felhő alapú, bárhonnan elérhető, és támogatja a távoli munkavégzést. Egyéni vállalkozóktól kezdve nagyvállalatig alkalmazható.
Célterületek:
- • Vállalati CRM: ügyféladatok precíz kezelése, kampányok, egyedi kedvezmények, kommunikációs előzmények, kontaktok és dokumentumkezelés
- • Értékesítés & Kontrolling: döntéstámogatás valós idejű dashboarddal, automatikus figyelmeztetések, számlakezelés, készletgazdálkodás, termelésirányítás, pénzügyi riportok
- • Táv- és Csoportmunka Támogatás: online elérés bárhonnan, osztott információs felület, együttműködési eszközök, ügyfél portál valós idejű adatokkal
- • Elektronikus Iratkezelés: dokumentumok biztonságos tárolása, strukturált dokumentum menedzsment, verziókövetés, hatékony keresési funkciók
Kulcs Előnyök: Integráltság (minden adat egyszer kerül be a rendszerbe), digitalizáltság (nincs duplikált adattárolás),
automatizáció (automatikus figyelmeztetések), naplózás (teljes változáskövetés), valós idejű működés.